۵ پاسخ

۴/۵سانت

بعضی جاها از دو سه سانت هم بستری میکنن ولی از ۴ بهترین حالتشه سعی کن بیشترین درد تو خونه بکشی

مگه اینکه ۴۰ رو رد کنی و بستریت کنن با آمپول فشار رحمت باز بشه

من ۴ سانت بستری شدم

۴ سانت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو 👶🐣 مامان جوجو 👶🐣 ۱۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی