خانمای قمی
کی پیش دکتر ابراهیمی سزارین کرده ؟

۳ پاسخ

من ۱۴۰۰ دی ماه سزارینم کرد و کارش خیلی خوبه خودشم خیلی دوست دارم یکم زیر میزیش زیاده ولی خیلی ماهره بچه دار نمیشدم یه سقط داشتم رفتم پیشش یه نسخه داد ماه بعدش بچه دار شدم بازم سر دومی هم همینطور رفتم یه نسخه داد ماه بعدش بچه دار شدم😍براهمین خیلی دوسش دارم

سلام،دکتر زهرا ابراهیمی؟من البته۸سال پیش سزارین کردم پیش

مامانم منو پیشش سزارین کرده😁

سوال های مرتبط