من دیروز زدم ۳تاشو ۳تاشم امشب باید بزنم
دکترمن گفته ۲۸
من دکترم گفت سی هفته بیا
۲۸ هفته و ۵ روز زدم
من زدم توی ۲۸ هفته ۶ دوز زدم
دکترم گفت تو ۳۲ هفته هم ۳ دوز میدم
ولی دیدم اکثرا توز همون ۳۲ هفته به بالا میزنن
28هفته زدم من
سوال منم هست برا همه ميزنن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.