کیا آمپول ریه زدن تو چن هفتگی زدید

۷ پاسخ

من دیروز زدم ۳تاشو ۳تاشم امشب باید بزنم

دکترمن گفته ۲۸

من دکترم گفت سی هفته بیا

۲۸ هفته و ۵ روز زدم

من زدم توی ۲۸ هفته ۶ دوز زدم
دکترم گفت تو ۳۲ هفته هم ۳ دوز میدم
ولی دیدم اکثرا توز همون ۳۲ هفته به بالا میزنن

28هفته زدم من

سوال منم هست برا همه ميزنن؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی