۵ پاسخ

سلام مامان نیکان دکتر ماما گفته پلاکتت خیلی پایبن به خاطر اون خونریزی میکنی فردا وقت دکتر متخصص هست ببرم ببینم اون چی میگه میشه از پایین بودن پلاکت باشه خونریزی شدید دارم الان ۲۵ روز شد بنظرم

میترسم رحم را خارج کنن دیواره رحمم خیلی نازک شده

عزیزم بتا که منفی،یکم خونی داره

چه روزی از سیکلت رفتی آزمایش؟

مشخص نیست واضح بفرست

سوال های مرتبط