۴ پاسخ

اره سایز فولیکولت خوبه انشالله باردار میشی

اگر اسپرم قوی باشه میشه و کیفیت تخمک خوب باشه و بتونه ازاد بشه

آره بابا به راحتی اصلا ناامید نشو دختر.
هزینه iui چقدره؟ من می‌خوام بعدا تعیین جنسیت کنم با iui

آره عزیزم چرا نشه از خدا بخاه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری