سلام خانما میگم درد گرفتن پایین کمر در هفته های من طبیعی هست یا نه؟

۴ پاسخ

منم همینجوری‌ام..البته بارداری دومم

منم دارم و دکترم گفت طبیعیه
گفت لگن جا به جا میشه واسه همینه فشار میاره به قسمت گودی کمر

درد های انقباضی باشه خیلی کم بگیره ول کنه مشکلی ندارن
اما مدام درد داشته باشی همراه با حالت تهوع برو پیش دکترت

نه باید ب دکترت بگی

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد