منم همینجوریام..البته بارداری دومم
منم دارم و دکترم گفت طبیعیه
گفت لگن جا به جا میشه واسه همینه فشار میاره به قسمت گودی کمر
درد های انقباضی باشه خیلی کم بگیره ول کنه مشکلی ندارن
اما مدام درد داشته باشی همراه با حالت تهوع برو پیش دکترت
نه باید ب دکترت بگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.