۵ پاسخ

برو بتا بده خیالت راحت بشه خب

اخه من پریود نشدم که بد زایمانم فک نکنم به زودیا بشم چون سر پسر اولم ۹ ماه نشدم بد زایمان

هر حال تهوعی نشانه حاملگی نیس ک قبل پریود تهوع عادی منم میگیرم

قبل پریود حالت تهوع عادیه

زیر نافم خیلی درد میکنههه

سوال های مرتبط