هر چی خدا بده
فقط سالم باشه جنسیتش فرقی نمیکنه
من یه دختر ۱۶ ماهه دارم هیچ فرقی نداره هر دو نعمت خدان دکتر گفته احتمالن این پسره ولی من بعدا حتما برای دخترم یه خواهر میارم
منم داداش ندارم یه پوچی تو دلمه اگه بچه اولم پسر باشه انگار خلع خالی دلم پر میشه وگرنه اصلا فرق نداره بچه سالم باشه فقط🙃
اول اینکه سالم باشه ولی دوس دارم دختر باشه بجای خواهری ک هیچوقت نداشتم🥺
اول سالم بعدش پسر
سالم باشه فقط برا من که پسره باباش عاشق پسره ولی دختر پناهی برای مادر
دو تا پسر دارم این فسقل تو راهیم هم پسره
خیلی دختر دوست داشتم ولی باز شکر هرچی مصلحت خداست
انشاءالله بعد دوتا سقط ب سلامتی ب دنیا بیاد من همیشه دختر دوس داشتم همسرم پسر.. ولی هردو حس میکنیم دختره 😍هرچند اسم پسر انتخاب کردیم فعلا ک
اولن سالم سلامت باشه
😍 دخمل میخوام🥺
یه پسر دارم اگه خدا بخواد عصر میرم سنو دلم میخواد دختر باشه
من دوتاش و میخوام
منم ی دختر ۷ ساله دارم ولی دوست دارم این پسر باشه جنسم جور بشه
نمیدونم اصن ، جنسیتش هرچی باشه اونو دوست دارم
من یه دختر ده ساله دارم اگه اینم دختر بشه خوشحال میشم دوتا خواهر بیشتر به درد هم میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.