۱۳ پاسخ

ربطی نداره اصلا

فرق می‌کنه
خواهرم دختر باردار بود خیلی زیاد شیطون بود تکون میخورد
منم باردارم پسر دارم زیاد تکون احساس نمی‌کنم

فکر نکنم زبطی داشته باشه دختر من خیلی شلوغ بود تو شکمم این یکی هم میگن دختره ولی خیلی ارومه

فرقی نداره

بستگی داره ولی بنظرم پسر شیطون‌ترِ
من مامانم می‌گفت سر داداشم که باردار بوده خیلی تکون می‌خورده آنقدر که تو خیابون راه میرفته قشنگ معلوم بوده شکمش کج می‌شده😂
برعکس الان داداشم ماشاالله خیلی آرومه😍♥️

خدا کنه دنیا بیادم انقد آروم باشه🤲🥺

نینی من پسره ولی ماشالا از الان خیلی تکون میخوره😅

پسر. دخترارومه

من پسره انگار ۲۴ ساعته تو شکمم عروسی داره😂🤦🏻‍♀️

من كه دختره خيلي ارومه

من که پسرم تنبله مامانشه جفتمم‌قدامیه کلا دو بار کوچولو حس کردم تکونشو

میگن دختر بیشتر تکون میخوره نمیدونم تا چه حد راسته

پسر دختر تنبله

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری