۷ پاسخ

سلام عزیزم میگن پسرو زودتر مادر حس میکنه

ربطی به دختر و پسر نداره

والا ربطی نداره اگر خودت مادر فعالتری باشی قطعا بچتم فعال تره.
بعدشم الان جای بچه زیاده دورش کیسه آب هست و هنوز کوچولوعن در حد۳۰۰ گرم شاید باشن الان پس حرکت دارن اما شما متوجه نیستی

من سر دختر اولم جفتم خلفی بود زودترحس کردم ولی سر دختر دومم جفتم قدامیه هنوز حسش نکردم به دخترو پسر ربطی نداره

بستگی به جفتت داره وخودجنین که آرومه یاشیطون

منم شنیدم جفت خلفی باشه حس میکنی زودتر

ربطی ب دختر و پسر نداره بستگی ب جفت داره

سوال های مرتبط

مامان پناه قلبم مامان پناه قلبم ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته سی‌ام بارداری