نینی دختر زیاد تکون میخوره یا نینی پسر؟

۱۳ پاسخ

والا نمیدونم دقیق منکه نینیم پسره فعلا خبری ازش نیست😂 ولی مامانم میگه دختر زود تکون میخوره

بنظرمن دختر

مال من دختره ماشالا یجا نمیمونه 😍

پسرای من جفتشون تنبل بود دخترم صبح تا شب بندری میزنه 😂

چه فرقی داره😁

عزیزم ربطی نداره جفت اگه خلفی باشه چه دختر چه پسر متوجه میشی زود
اگه قدامی باشه هم همین برنامه

میگن دختر شیطون تره من از اخر ۱۶هفته تکوناشو حس کردم ولی خب زیاد نیست مثلا یه شب درمیون اینا تکون میخوره

مال من دخترم اروم بود پسرم یجوری تکون میخوره انگار زلزله اومده تو جام تکون میخورم

نی نی من دختره ولی خییییلی تکون میخوره🧿😍

والا برا من پسر هم بیشتر تکون میخورد هم اینکه ضربات محکم تری میزد

برای من هم دختره ماشالله خیلی شیطونی میکنه 😻

هیچ ربطی نداره جنین پسر دیدم روزی ی دونه لگد میزده دخترم دیدم فعال و اکتیو بستگی ب شخصیت خود جنین داره ربطی ب جنسیت نداره

میگن دختر ولی پسر همیشه شیطون تر میشه پسر باید حرکاتاش بیشتر بشه

سوال های مرتبط

مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم هفته سی‌ودوم بارداری