نه بابا زوده
نه بابا معمولا از هفت ماه به بعد بچه رشد میکنخ
من بارداری اولم نه ماه بود رفتم اتلیه میگفت یکم صب میکردی بزرگتر میشد میومدی گفتم دارم زایمان میکنم دیگه بزرگتر نمیشه خودت ببین هروقت شکمت تا قشنگه و قلمبه ست برو نزار شل و ول بشه برا عکاسی
واسه منم بزرگه
پهلو ندارم
من سر بچه اولم شب قبلی کبرم بیمارستان رفتم عکاسی😑
نه اونقدرا مشخص نیس ، بهترین زمان واسه عکاسی تو ۷ ماهه که ورم اینا هم هنوز نیومده و شکم هم مشخصه
برا من تازه یکم بزرگ شده
خو خودت نگا کن ببین شکمت اگه بزرگه برو اگ کوچیکه معلوم نی نرو ما چ میدونیم مشخصه یا ن شکم توعه خب گلم
ن والا من ک الانم هیچی معلوم نیست
بستگی به بدنت داره من از دوازده هفته معلوم بود چون خودمم شکم داشتم ووقتی باردارشدم سریع قلمبه شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.