من ابو با سرنگ میدم اصلا با شیشه شیرنمیدم
من با قاشق آب میدم البته تقریبا بیشتر حالت خوابیده یا نیمه نشسته فرنی هم همینطورز
ما به کانال داخل روبیکا و اینستاگرام داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@
آب که کم باید بخوره.یکم بزرگتر شد شاید گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.