۴ پاسخ

من ابو با سرنگ میدم اصلا با شیشه شیرنمیدم

من با قاشق آب میدم البته تقریبا بیشتر حالت خوابیده یا نیمه نشسته فرنی هم همینطورز

ما به کانال داخل روبیکا و اینستاگرام داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

آب که کم باید بخوره.یکم بزرگتر شد شاید گرفت

سوال های مرتبط