۸ پاسخ

نه اتفاقا خوب میشینه تا کوتاه کنن
البته اینکه قبلش هزار تا وعده وعید میدیم هم بی تاثیر نیست

من یه ماه قبل اونقدر بهش گفتم گفتم هر روز.که اخرش بردم.به زور خودشو نگه داشته بود گریه نکنه.باهاش حرف بزن.پسر من قبلا به شدت گریه میکرد چهار نفره گرفته بودیمش.

برای ما فعلا پدره آرایشگره ههههه تا بزرگتر بشن

اصلا اصلا نمیزاره ب هیچ عنوان حتی از آرایشگاه میترسه از ماشین میترسه دوسال و نیمشه ی بار نزاشت من موهاشو جوری که دلم میخاد کوتاه کنم

من پسر بزرگم میره آرایشگاه
ولی کوچیکه رو‌خودم‌تو حموم‌کوتاه میکنم

نه خوب شده ترسش ریخته

ببین پسر من ب حدی گریه و جفتک میندازه ک نمیبریم خودم کوتاه میکنم خرابش میکنم . سری آخرم ک با ماشین موهاشو زدم انگار دیووونه میشه بچه اسم آرایشگاه میاد

مال منم گریه میکنه تو حمام با سرگرمی و حواس پرت کردن با قیچی یا ماشین کوتاه میکنیم

سوال های مرتبط