۴ پاسخ

من درشت درشت خرد می‌کنم میزارم۷.۸دقه جوش میخوره بعد خالی می‌کنم آبشو بعد خالی می‌کنم ادویه میزنم میزارم تو ایرفرایر
اگر نداری بزار رو شعله پخش کن داغ کبابی شه

من با روغن سرخ میکنم
البته من خیلی وقته غذای سفره میخورن کلا

بله با در بسته وقتی بخار کنه هم زود میپزه و هم روغن کمی استفاده میشه

من‌با کره گیاهی درست میکنم

سوال های مرتبط