سلام قشنگ
بین رادمهرو رادمان کدومش بهتره؟ا

۱۴ پاسخ

رادمان

رادمان

رادمان

رادمان

رادمهر

رادمهر😍😭🥲خیلی آدم وقتی صداش مبزنه حس قشنگی میده اسم سنگینیه به نظرم

رادمهر

رادمهر

هر دوتاش قشنگه ولی رادمهر بعضیا ه رو درست تلفظ نمیکنن میگن رادمر

هر دو قشنگه

پسر منننننننننن

رادمهر

رادمهرورادمان اسم پسرای دوقلوی دخترداییمه

رادمان

سوال های مرتبط

مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی