۶ پاسخ

مديكور از همشون بهتره

اره بی بی چک خوبیه

دقیقه ولی دیر از تر مدیکور و لاوین نشون میده اگه با روژان نشون بده یعنی بتات بالای 50 هستش

اره میگن هم روژان هم مدیکور خوبن ولی روژان دیرتر نشون میده مثلا هفتت باید یه خورده بالا باشه اگه 4 یا 3 باشی نشون نمیده ولی مدیکور نشون میده

مدیکور خوبه

آره دقیقه روژان

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قندک مامان قندک قصد بارداری