ترو خدا ریسک نکنین ی سر برین بیمارستان طبیعی بود که هیچ، نشد ضرر نمیکنین شاید علائم زایمانه و سرسری نگیرین
اره ممکنه منم همینطوری بودم گفتم خوبم طبیعیه شوهرم زور شد بردم دکتر وسریع فرستادنم اورژانسی سزارین
وقتی اینجوری میشه با دست سر شکمتو زیر سینه منظورمه آروم فشار بده اگر سفت بود مث مثلا وقتی به پیشونی دست میزنی اون موقع انقباض رحمه و مال زایمانه
اگر نرم بود خود بچست خودشو سفت میکنه
جوری ک اذیت میشم
منم همینطورم ولی گاهی درد هم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.