یک قل
الان خداروشاکر باش ک عازمایشت مثبت و دعاکن بچت سالم باشه ب چندتاش فکر نکن
از بتا معلوم نمیشه سنو میعلوم میکنه
مبارکه عزیزم انتقال چندم بود؟بلاست ؟
چند تا جنین انتقال دادی مگه؟
باید بری سونو با بتا مشخص نیست گلم انشالله که هری چی خودت میخوای همون بشه
چقد هزینه ازمایش شد
ربطی ب عدد نداره چندقلویی
چند روز از تاریخ پریودت گذشت ازمایش دادی
فکر نکنم از بتامشخص بشه آن شالله سنو بری دوقلوباشع
یدونه اس گلم بتای من 863بود روز 15یدونه بود
بتا معلوم نمیکنه که یک قلو یا دوتا
یه قل
562 خالیه اون دوصفر بعد نقطه اومدن
الان معلوم نمیشه گلم فقط سونو
یه قول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.