۷ پاسخ

اینو کجا سرچ کردی منم میخوام بگیرم از اینا

پسر من درمیاره🤣 فایده نداشت برامن

این فقط واسه پست سر هست
اما کلاهش دورتادور سر پوشش میده

من دارم
هربار درش میارم میخوره با سر زمین😶‍🌫️😶‍🌫️
ولی درکل اگه دائم بپوشونی خوبه

من کلاه ضربه گیر گرفتم که متاسفانه اصلا روی سرش نمیزاره.
اگر دوباره بخوام بگیرم
حتما از همین مدلها امتحان میکنم.
بنظرم که خیلی خوبن اگر بچه قبول کنه درش نیاره.

من زنبورشو خریدم اما هنوز استفاده نکردم ولی به نظرم کاربردیه

کمریش به درد نمیخوره کلاهش عالیه و واجب

سوال های مرتبط

مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی