یعنی اون لکه خونه چی بود
بخاطر سرپا بودنم بود؟
ساک بارداری تشکیل شده ولی هنوز رویان دیده نشده، چون زوده، پیشنهاد میده هفته بعد سونو تکرار شه
ولی به نظر من بازم زوده، صبر کن تا ۸ هفته
عزیزم مثل اینکه ساک حاملگی تشکیل شده ولی هنوز جنین و ضربان قلب نیست، که زودم هست
ای بابا چرا انگلیسی نوشته آخه ما فقط در حد زبان فارسی تخصص داریم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.