طبق تایپکس قبلم رفتم سنو چطوره

تصویر
۴ پاسخ

یعنی اون لکه خونه چی بود
بخاطر سرپا بودنم بود؟

ساک بارداری تشکیل شده ولی هنوز رویان دیده نشده، چون زوده، پیشنهاد میده هفته بعد سونو تکرار شه

ولی به نظر من بازم زوده، صبر کن تا ۸ هفته

عزیزم مثل اینکه ساک حاملگی تشکیل شده ولی هنوز جنین و ضربان قلب نیست، که زودم هست

ای بابا چرا انگلیسی نوشته آخه ما فقط در حد زبان فارسی تخصص داریم😅

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👑 🧿💙 مامان 👑 🧿💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ائلمان و هاکان مامان ائلمان و هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری