۵ پاسخ

این چه گرفتاریه همه درگیرش خدایا

تو بغلم میخوابید ساعتا مینشستم ک بخوابه بچه بعد فهمیدم از رفلاکسشه

برا منم این طوره پستونک بزار دهنش بد ییارش پایین با ی چیزی سرگرمش اسبابازی یا جغجغه

تاب ببند به سقف حالت بالا پایین بشه کش بالاش ببند مثل بغل کردنه حداقل دست و گردنت درد نمیگیره

صدای سشوار دانلود کن بزار براش میخوابه

سوال های مرتبط