نگران نباش ایشالا که خوب میشه. به سن هم مربوطه هرچقد سن کم باشه عددش بیشتره
ازمایش ذخیره تخمدان هست
برا شما زیادم هست از حد نرمال
شاید نسبت به سن و موقعیتت طبیعی باشه شایدم تنبلی تخمدان داشته باشی دکترت کامل راهنماییت میکنه
فکر کنم تنبلی تخمدان داری عزیزم چون عدد ذخیره ات بالاس
ذخیره تخمک تو تخمدان و شانس باروری رو نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.