۴ پاسخ

نگران نباش ایشالا که خوب میشه. به سن هم مربوطه هرچقد سن کم باشه عددش بیشتره

ازمایش ذخیره تخمدان هست
برا شما زیادم هست از حد نرمال
شاید نسبت به سن و موقعیتت طبیعی باشه شایدم تنبلی تخمدان داشته باشی دکترت کامل راهنماییت میکنه

فکر کنم تنبلی تخمدان داری عزیزم چون عدد ذخیره ات بالاس

ذخیره تخمک تو تخمدان و شانس باروری رو نشون میده

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین هفته هفتم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته دوازدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری