خداروشکر
نه اصلا
من اصن نفهمیدم
زیاد بخودت استرس نده من اولین سزارینم خیلی وحشت زده بودم خیلی برام سخت گذشت ولی سردومی خداروشکر خوب بود درد داشتم ولی انگار میدونستم تایم درد تاچه روزیه بعدش شیاف وقدم زدن خیلی بدردم خورد خیلی توبیمارستان سخت بود پاشدم ولی وقتی قدم زدم انگاردردم رفت وتوخونه هم همینطور بدخترم شیرمیدم وشیاف میزاشتم وهریساعت چندتا قدم میزدم
نه مال من که اصلا درد نداشت
خوش به حالتون که درد نداشتین
من شنیدم زیاد درد نداره در حد نیش حشره
حالا خدا میدونه اون حشره مثلاً پشه ست یا یه زنبور گنده🤣
وای
درد که چی بگم
آره یکم دردش متفاوته
بستگی به بدن هرکسی داره
من سوزن وارد نخام نمیشد
چندین بار تلاش کردن
نه خیلی درد نداشت.من اصلا یادم نمیاد دردم اومده باشه😎
نه اصلا من که حتی یک ذره حسش نکردم منتظر بودم بزنه بعد گفت دراز بکش تموم شد
فقط فشار دست طرف رو حس کردم
سلام نه عزیزم فقط بعد عمل جاشو حس میکنی ولی وقتی میخان بیحست کنن درد نداره درحددرد یه سرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.