اگه با استراحت بهتر میشه طبیعی
ولی اگه ادامه دار حتما برو دکتر
منم تو هفته شما داشتم معمولا یه روزه بود
وای منم همینم
همش حس میکنم الکی بهم گفتن حاملم، انگار میخام پریود شم🤦🏻♀️
دکترم ب من گفت حتی اگ خفیف باشه دردت باید بیای..اگ زیاده خطرناکه بنظرم دکتربرو نباید درد پریودی داشته باشیم کمردردتو هفته منوشما طبیعیه ولی دل دردپریودی نه
من شبا شکمم کش میاد درددارم مثل دردی ک انگار داره شکمم جابازمیکنه ولی دردپریودی ندارم
منم دارم فک کنم همه دارن
استراحت کن با مشورت پزشکت شیافت پروژسترون بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.