۶ پاسخ

اگه با استراحت بهتر میشه طبیعی
ولی اگه ادامه دار حتما برو دکتر

منم تو هفته شما داشتم معمولا یه روزه بود

وای منم همینم
همش حس میکنم الکی بهم گفتن حاملم، انگار میخام پریود شم🤦🏻‍♀️

دکترم ب من گفت حتی اگ خفیف باشه دردت باید بیای..اگ زیاده خطرناکه بنظرم دکتربرو نباید درد پریودی داشته باشیم کمردردتو هفته منوشما طبیعیه ولی دل دردپریودی نه
من شبا شکمم کش میاد درددارم مثل دردی ک انگار داره شکمم جابازمیکنه ولی دردپریودی ندارم

منم دارم فک کنم همه دارن

استراحت کن با مشورت پزشکت شیافت پروژسترون بزن

سوال های مرتبط

مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری