خانما شیر خشک چه نوعی خوبه برا زردی نوزاد

۱ پاسخ

من خودم نان ای ار میدم چون رفلاکس داره
ولی میگن اپتامیل خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی