سلام مامانا خوبین میگم تو هفته ی من خارش شکم طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره دیگه ماه اخر بیشتر بزرگ میشه شکم احتمال ترک خوردن پوستم هست براهمون خارش داره

بله طبیعیه

من زیر شکمم میخاره

منم بشدت جای ترکام میخاره میگن روغن زیتون زدن خوبه

سوال های مرتبط

مامان پانته آ مامان پانته آ ۲ ماهگی
مامان نیهان🤍🎀 مامان نیهان🤍🎀 ۲ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی
مامان پسری👶🏼 مامان پسری👶🏼 ۸ ماهگی
مامان 🤴🏼🤴🏼 مامان 🤴🏼🤴🏼 ۲ ماهگی