۶ پاسخ

من اول ماه شروع کردم چسب قرمز زدم بهش گفتم اوف شده هروقت میگف بهش نشون میدادم و ۴ شب وقتی میخابید بهش میدادم ک سینم خالی بشه دیگ چای و شیر تو شیشه بهش میدم خداروشکر راحت بود
اینم بگم ک غذا کامل بهش میدم مخصوصا شبا ک تا صب گرسنه نشه بیدارنشه واس شیر

عزیزم‌۴روز اول از ۶صبح شیر نده تا ۱۲ ظهر بعدش هر چقد خواست بخوره بذار بخوره.۴روز دوم از ۶صبح تا ۶عصر.بازم از ۶هر چقد خواست بخوره بذار بخوره.۴روز سوم از ۶صبح تا ۱۲شب.۱۲شب به بعددبازم اگ خواست بهش بده.۴روز اخرم که اصلا نده.کلا خودش بی میل میشه فقط بایدخوراکی مورد علاقه شو تو خونه داشته باشی.اگ سوالی بود در خدمتم

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

عزیزم‌من بردم‌پیش دکتر صافی بهم‌برنامه داد خیلی راحت جدا شد.تو ۱۶روز ن‌بچه اذیت شد ن خودم

تاپیک منو بخون عزیزم

من پسرمو سیزدماهگی گرفتم
ب سر سینم سس فلفل زدم خودش بدش اومد جایگزینش شیر گاو با شیشه میدم ع خوابش
شیر خودتو میذی یا شیر خشک

سوال های مرتبط