۳ پاسخ

باید ب بچه بسازه

پسر من آپتامیل پرونوترا میخوره خدارو شکر وزنش خوبه راضیم ازش

سلام در کل با خود نوزاد سازگاری داشته باشه
بعضی ها ساده ترین شیر خشک
بهشون میوفته اذیت نمیشن
زیاد شنیدم میگن اپتامیل هم سادش هم انواع ویتامین داراش خوبه
مخصوصا برای بچه های کم وزن دوقوها و۷ماهه ب دنیا میان میدن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی