مامانا شما خبر بارداریتونو کی به بقیه دادید؟

۱۴ پاسخ

من یه هفته پیش گفتم

وقتی آزمایش دادم و مثبت شد کل خانواده ی خودم و گفتم
بعد یک هفته به خانواده شوهرم

ب مامانم ۷ هفته حالم خیلی بده بود
بقیه ۸ هفتم تموم شد گفتم سونوقلب گرفتم بعد

من رفتم آزمایش دادم پدرشوهرم فهمید به مادر شوهرمم گفت دیگه کم کم همه فهمیدن

از همون لحظه که فهمیدم باردارم به همه گفتم

بعد تشکیل قلب به‌پدر مادر بعد مثبت شدن بتا

من کلا موقعی فهمیدم هشت هفته بودم قلبش تشکیل شده بود .دیگه گفتم همون موقع ..

یه هفته پیش به مامانم و خواهرم گفت به بقیه نمیگم تا خودشون از بزرگ شدن شکمم بفهمن🤣🤣🤣

من تا ان تی نگفتم

من بعد یک هفته قبل ان تی به خواهر و برادر شوهرم ، از همون اول به مادر شوهرم ، الان هم هنوز خیلیا نمی‌دونن

ب فامیل نگفتم ب خونواده ظوعرم گفتم عزا گرفتن با خونواده خودم

من ۱۲هفته همون موقع که از سونو ان تی برگشتم

من هفته 13 هنوز نگفتم

۸ هفته بعد از تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مری مری قصد بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق 💙🧿🩵 مامان فندق 💙🧿🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی