۸ پاسخ

دقیقا سوال منم هس

من که خوردم تاثیری نداره بچه م وزن نگرفت

ماما به من گفت اگر الان بخوری بعدش شیر داری.من روزی یک پیمانه با آب سرد میخورم البته با شکر قاطی میکنم.طعم کاکائویی
امروز میخوام با شیر و عسل قاطی کنم بخورم

دوباردر طی روز خوردم هر هفته یه قوطی هیچ اثری نداشت

لیدی میل اصلا تاثیر رو وزن جنین نداره 🤦🏼‍♀️بیشتر رو وزن مامان تاثیر داره

من بارداری قبلیم خیلی میخوردم فک کنم هفته ای یه بار یه بستش تموم میکرد خدایی خیلی به وزن گیری بچم کمک کرد وقتی زایمان کردم ۴ کیلو ۱۵۶ بچم بود

من روزی یکبار ، به اندازه ۲ پیمانه صبحا میخوردم
تاثیری نداشت واسم

دوبار بخوری تاثیرش بیشتره

سوال های مرتبط