اینا دیگه دارن میخزن یا چهاردست و پای میکنن دندون در میاره بخاطر همون وزنشون زیاد بالا نمیره
همین ک سالم باشه کافیه . خانه بهداشت ب من میگفت ۷۵۰۰ برا ۶ماه یا۷ ماه کمه ولی دکتر بهداشت میگفت خوبه
چون خیلی تحرک داره
برا من وزن نمیگرفت چون اسهال بود دوماه کامل اسهال بود وزنش پایین نمیومد بالا هم نمیرفت رو همون ۷۵۰۰ موند ه بود الان ک ۷ماهه شده شده ۷۹۰۰ دکتر گفت الان وزنش خوبه
هیچی تو این سن بچه ها همه همینن چون دارن غذا میخورن... میگن بیشتر قد میکشن وزن اضافه نمیشه
تا میتونی بهش چیزای مقوی بده فرنی حریره غذا
پسر من دقیقا مثل شما .6 ماهگی 7
300 الان 7.600
وزن تولدش چند بود
چ اشکال داره هر بچه ای ی جوره مهم اینه سالم باشن مگ حتما باید تپل باشه🙄
هممون درگیر وزنیم
اگه شیر خشکیه شیرشو عوض کن تو غذاش کره بریز
خب عزیزم چون میخزه تحرکت میکنه فضولی میکنه
دختر منم همینه ☹️
از وزن نگو ک دارم دقمرگ میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.