بدرد منک اصلا نخورد
من سینم زخم بود و خیلی به دردم خورد..خواهرمم همین طور خیلی برامون استفاده شد من چیکو داشتم خواهرم بیبی لند اما باید حواست باشه تا بچه عادت نکنه بهش
اره خیلی خوبه برای کسایی که نوک سینه ندارن و میخوان شیر مادر بدن، اما مارکای داروخونه ای اصلا خوب نیس…اونت بگیر
من چون نوک تو رفته بود اوایل استفاده میکردم. حالا بهتر شده کمتر استفاده میکنم.
نه اکثرا بدرد نخورن
برا من که اصلا نشد بچمم عق میزد
اره مارک بیبی لند
اگه نوک نداری یا تو رفته بگیر و موقتی مصرف کن خود به خود اوکی میشه
من با شیردوش که شیر میگرفتم نوک سینم قشنگ زده بود بیرون البته قبلا هم اوکی بود ولی بیشتر شد
سلام خوبی قدم نو رسیده مبارکت باشه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.