۱۰ پاسخ

دکتر من طبیعی ۳۷ تا ۳۹ بر میداره میگه خطرناکه از نظر بند ناف و مدفوع کنه .

متاسفانه تا درد جرت نده و کیسه ابت پاره نشه قبولت نمیکنن

عزیزم من از مال من دور روز گذشت بعدش آمپول زدن تا دردام‌شروع سه امکان ندارد

من خودم خواستم 38هفته و دو روز آمپول فشار زدن دردام شروع شدن اپیدروال هم زدن بهم
البته روز قبلشم معاینه تحریکی انجام دادم
روز زایمان خیلی کم اولی بود انقباضات شروع شده بودن که آمپول فشار هم زدن دیگه چند ساعتی شد از ده صبح تا پنج عصر

یا درد باید داشته باشید
یا دهانه رحم باز شده باشه
و یا کیسه آب

پیاده روی تو ماه ۹ خیلی تاثیر داره

از ۳۶ له بعد احتمال زایمان هست بستگی داره بعضا تا ۴۱ هفته هم طول میکشه که امپول فشار میزنن برای زایمان

سلام عزیزم دست دکتر نیس باید دردت بگیره
حالا ممکنه ۳۶ هفته یاد۴۰ هفته و یا هروقت
سعی کن فعالیت زیاد داشته باشی
پیاده روی ، رابطه ، ورزش های زایمان از ۳۴ هفته ک انشاءلله راحت و زود زایمان کنی

اگه طبیعی باشی باید بمونی درد زایمان بگیری و تا کیسه آب پاره نشه باید درد بکشی

نمیدونم منم میخوام بدونم
دوس ندارم تا خود هفته۴۰ دقیق وایسم میخوام زودتر بشه ان شالله

سوال های مرتبط

مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد