دوستان چرا حالت تهوع شدید دارم من نمیتونم غذا بخورم

۳ پاسخ

وای یعنی ممکنه برامنم دوباره برگردخ🤕🤕

من الان هفت ماهه باردارم با آبمیوه کلوچه میمونم کلن حالت تهوع دارم

منم مثل شمابودم دکترتغذیه برام قرص دمیترون نوشت ناشتامیخورم چندروزیه خوبه بعدش غذای سردمیخورم میگه چون به معده فشارمیادازسمت بچه غذای داغ وسری پس میزنه من سردمیخورم خوبم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیکا🎀 مامان آنیکا🎀 ۱۴ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی