وای یعنی ممکنه برامنم دوباره برگردخ🤕🤕
من الان هفت ماهه باردارم با آبمیوه کلوچه میمونم کلن حالت تهوع دارم
منم مثل شمابودم دکترتغذیه برام قرص دمیترون نوشت ناشتامیخورم چندروزیه خوبه بعدش غذای سردمیخورم میگه چون به معده فشارمیادازسمت بچه غذای داغ وسری پس میزنه من سردمیخورم خوبم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.