خانما امروز رفتم سونو رشد وزن دخترم 1980بود😍✨☺️

۳ پاسخ

عالی عزیزم خوبه میگن تو هفته ۳۳
وزن جنین بین۱/۸۰۰تا۲/۱۰۰

ماشالله میشه بگی ۲۸هفته هم رفتی سنو یا نه؟من رفتم یک کیلو نود بود تو زیاد غذا میخوری،؟؟چیکارمیکنی ک وزن بچت خوبه؟؟

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد