مامانا چ سرلاکی بگیرم خوبه؟
یا خونگی؟

۶ پاسخ

خونگیش چجوریه

من گندم و تکه های خرما گرفتم خیلی دوست داشت سه بار تا حالا گرفتم واسش

من چند غله و چند میوه گرفتم

فقط صبحونه ومیان وعده اوکیه ن غذای اصلی

گندم وخرما راضی بودم

سرلاک گندم و موز

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه  و علی مامان ریحانه و علی ۱ سالگی