۳ پاسخ

منم اینجوریم رفتم سونو گفت فیبرومت هنوز از بین نرفته

من پهلوی راستم چند روز درد میکنه اما دکتر گفت نع ورم کلیه س نع سنگ هیچکدوم همش اسپاسمه مال شمام همینه گلم

بچتون دختره؟

سوال های مرتبط