مامانا کسی از بالشت بارداری استفاده کرده ؟راضیه؟

تصویر
۵ پاسخ

من دوستم داشت، آنقدر تپلی نبود بالشته، باریک بود.

فکر کنم خوب باشه من نگرفتم ولی دلم میخواست بگیرم ولی نشد.

چه خوب

منم دوس دارم بدونم کاربردیه یا نه حس میکنم باهاش بخوابم رو تخت شوهر بدبختم دیگه جا نداره😂

بالش بارداری فقط شوهر 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری