۲ پاسخ

منم دقیقا دخترم مث دخترت اپتامیل میدم وحس میکنم اصلا وزنش نرف بالا

عزیژم من پسر چند روز دیگه ۵ماه ویک روز میشه به دوبرابر وزن تولدش نرسیده
خداروشکر دختر گلت وزنش عالیه .نسبت به وزن تولدش مقایسه اش کن

سوال های مرتبط