خب بچه یا نفخ کرده یا رفلاکس مطمعنن یه جایش درد میکنه شایدم گشنشه
دکترچیمیگه
منم 19روزشه فقط نق میزنه وزاری میکنه نیم ساعتم نمیخوابه استراحت نداره نمیدونم چیکارکنم
بچه منم اینطوره دارم میمیرم از بی خوابی
بچه منم همینجوریه از بیخوابی خستم
سینه رو هم نمیگیره
ولی گشنشه دنبال سینه میگردع
احتمالا کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.