بچم خیلی گریه میکنه اصلا اروم نداره طبیعیه؟


بارداری

۶ پاسخ

خب بچه یا نفخ کرده یا رفلاکس مطمعنن یه جایش درد میکنه شایدم گشنشه

دکتر‌چی‌میگه

منم 19روزشه فقط نق میزنه وزاری میکنه نیم ساعتم نمیخوابه استراحت نداره نمیدونم چیکارکنم

بچه منم اینطوره دارم میمیرم از بی خوابی

بچه منم همینجوریه از بیخوابی خستم
سینه رو هم نمیگیره
ولی گشنشه دنبال سینه میگردع

احتمالا کولیک داره

سوال های مرتبط

مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد