قند ناشتا۷۸ و۲ساعت بعد صبحانه ۷۴ خوبه

۸ پاسخ

برا من ناشتا ۱۰۳ بعد صبحانه میشه ۹۳ دکتر بهم متفورمین داده میگه برا بارداری زیاده

اره خوبه

من ناشتا ۷۰ بودم دو ساعت بعد صبحانه ۶۱ 🥴😂

آره زیر ۹۰ باشه خوبه

خوبه ولی قندت پایینه من بدون ناشتا ۷۵ بود بعد ناشتا ۱۰۸ بود

عالیه

اره خوبه

افت قند داری ولی برا بارداری خوبه چون ۴ماه به بعد قند یدفع میره بالا

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ناز بالالار مامان ناز بالالار ۴ ماهگی