برا من ناشتا ۱۰۳ بعد صبحانه میشه ۹۳ دکتر بهم متفورمین داده میگه برا بارداری زیاده
اره خوبه
من ناشتا ۷۰ بودم دو ساعت بعد صبحانه ۶۱ 🥴😂
آره زیر ۹۰ باشه خوبه
خوبه ولی قندت پایینه من بدون ناشتا ۷۵ بود بعد ناشتا ۱۰۸ بود
عالیه
اره خوبه
افت قند داری ولی برا بارداری خوبه چون ۴ماه به بعد قند یدفع میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.