سلام عزیزم دختر منم گرفته بود من اصلن زیر دستگاه نزاشتم تازه داشت میگرفت ک فهمیدم بردم دکتر یدونه قطره با کپسول داد ک بهش دادم خورد خوب شد ..ولی گفت میخای خوب خوب شه بهش شیرخشک بده تند تند ک دستشویی کنه تند تند برطرف میشه ک همونجوری ام شد خوب شد
نه طبیعی نیست
شیر خشک بده سه روزه خوب میشه
اگه میخوای سینه تو بخوره با سرنگ بده
سلام عزیزم دختره منم زردی داشت ی شب گذاشتم دستگاه بهتر شد ولی چشماش همچنان زرد بود دوباره بردم دکتر گفت سفیدی چشم آخرین مرحله که زردیش بره پس اگه زردیش زیره10شده نگران نباش درست میشه فقط تندتند باید شیر بخوره ک دفع داشته باشه تا ایشالله زود خوب بشه روزی ی قطره چکون هم اگه میتونی ترنجبین بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.