خانوما کسی از اینا برا بچه اش استفاده کرده؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

برا‌اگزما عالی عالی

من برا خودم استفاده میکنم ،عااالیه

مامان جان؟؟ 😃😃

محصولات هوش و سرگرمی دارم روبیکا از نوزادی تا 99 سال
اینم لینکش
@kudakkhalagh20

آیدی بنده روبیکا
@Ocean2812
و این شمارمه 09159336861
ارسال به سراسر کشور

اینو من مدتهاست خودم میزنم
نمیدونم برا بچه مناسبه یا نه

من فیروز میزنم خیلی عالیه

من از آتوپیکس مارک آیروکس استفاده میکردم بعد حمام
خیلی خوب بود
آردن هم مارک خوبیه

من میخوام وقتی ثمین تموم کردم بگیرم دکتر میگفت خیلی خوبه برای اگزما

چن‌گرفتی

من براش گرفتم ولی هنوز از روغن استفاده میکنم

برا چیه؟

سوال های مرتبط