برااگزما عالی عالی
من برا خودم استفاده میکنم ،عااالیه
مامان جان؟؟ 😃😃
محصولات هوش و سرگرمی دارم روبیکا از نوزادی تا 99 سال
اینم لینکش
@kudakkhalagh20
آیدی بنده روبیکا
@Ocean2812
و این شمارمه 09159336861
ارسال به سراسر کشور
اینو من مدتهاست خودم میزنم
نمیدونم برا بچه مناسبه یا نه
من فیروز میزنم خیلی عالیه
من از آتوپیکس مارک آیروکس استفاده میکردم بعد حمام
خیلی خوب بود
آردن هم مارک خوبیه
من میخوام وقتی ثمین تموم کردم بگیرم دکتر میگفت خیلی خوبه برای اگزما
چنگرفتی
من براش گرفتم ولی هنوز از روغن استفاده میکنم
برا چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.