۶ پاسخ

رفلاکسه

ببندش

مال رفلاکس هس پسر منم همینطوره صدبار بیدار میشه تا بخابه کل صورتش‌هم چنگگ میزنه

پسرمنم از بدوتولد همین طوری بود رفلاکس داشت و داره بعضی شبا که واقعا کلافه میشم همش بیدارمیشه و گریه إن شاالله این رفلاکس6ماهگی تموم بشه

قنداق کن

ی سوال دارم کسی هست

سوال های مرتبط