۶ پاسخ

مگه چند کیلو هس و کی رفتی سونو؟

برای وزن جنین
بستنی حلیم اینا خیلی خوبه
من سر دخترم میخوردم 3کیلو خورده ای بدنیا امد

وزنش خوبه که

منم ۳۴ هفته دادم ۲۱۶۰ بود دکتر گفت خیلی هم خوبگفت هفته ای ۳۰۰ گرمم اضافه کنه تا ۳۸ هفته ۳ کیلو میشه دیگ
استرس نده ب خودت هر چی دوترت گفت گوش بده

اره عزیزم کمه ی مقدار
کلا ی ماه دیگ داری شایدم کمتر
لیدی میل بگیر روزی دو بار بخور میشه در رور حدود ۴ تا پیمونه
دوزانه دوتا تخم مرغ پخته و شیر بخور
اجیل هم حتما بخور گردو بادام
حلیم ابگوشت بستنی دلستر
کباب مرغ و گوشت
ماهی
این ماه اخری رعایت کن ایشالله وزن بگیره
من خودمم بچم ریزه ۱۵۰۰ بود ک همین رژیمی ک ب تو گفتمو دارم میگیرم

هر چی که دکتر خودت گفت همون درسته بهداشت که الکی میترسونه

سوال های مرتبط

مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری