امروز رفتم سنوگرافی گفتن وزن بچه کمه چیکار کنم

تصویر
۱۲ پاسخ

دقیقا چند هفتته

خوبه ک

لیدی میل باید دکتر بنویسه

لیدی میل بگیر بخور
شیر، موز، گردو و خرما میکس کن روزی یه لیوان بخور
مغزیجات ، تخم مرغ ، بستنی اینا خیلی کمک میکنه

از این شیر خشک بگیر بخور

تصویر

مواد مغذی زیاد بخورین
صبح ها تخم مرغ آب پز ، سیب زمینی آب پز ، شیر ، املت

ناهار حبوبات دار یا سبزیجات مثل اسفناج حلیم، عدسی ، و...

عزیزم لیدی میل بخور. مرغ و گوشت تخم مرغ اجیل
حلیم و بستنی
دلستر

مغزیجات ، شیر یک لیوان ، ماست و خیار یک کاسه :: روزانه
صبحانه تخم مرغ دو تا بخور
ناهار گوشتی باشه مثل دیزی یا مرغ
شام حبوبات . مث لوبیا عدس سوپ جو...

مکمل بخور عزیزم کباب حلیم بستنی تخم مرغ اب پز مرغ گوشت اینابخور

شیر خشک مال وزن گیری مادران باردار هستش از داروخانه بگیر بخور خیلی خوبه منم بچم وزنش پایین بود خوردم وقتی به دنیا اومد ۳ کیلو شده بود

لیدی میل
کباب
بستنی
فرنی
تخم مرغ اپز و سیب زمینی
شیر بادوم
اجیل
تخم افتاب گردون

خوبه که من رفتم دو کیلو بود

سوال های مرتبط