۸ پاسخ

خیلی خوبه بنظرم

عالیع

منم دقیقا ۳۴ هفته رفتم سونو ۲۴۰۰ بود

خوبه عزیزم من ۳۵ هفته و ۳ روز ۲۵۰۰ بود
۳۸ هفته و۵ روز زایمان کردم ۳۲۰۰ بدنیا اومد

ن خوبه عزیزم

ماشاءالله خوبه💚

اگه میخای بیشتر بشه اووکادو بگیر اب بگیر با شیرموز بخور خالی نخور بد مزس هم وزن بچه بیشتر میشه هم موهاش زیاد میشه

نه عزیزم از من ۲۰۵۰بود

سوال های مرتبط

مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته شانزدهم بارداری