۷ پاسخ

من یکماه پیش گذاشتم۲۵۰۰ ازم گرفت و روز سوم پریودی باید باشه

من دقیصا یروز قبل جنگ از داروخونه میخاستم بخرم بهترین چیزیک داشتن ۹۰۰ بود
۷۰۰ هم دستمزد پزشک

مامان جان؟؟ 😃😃

محصولات هوش و سرگرمی دارم روبیکا از نوزادی تا 99 سال
اینم لینکش
@kudakkhalagh20

آیدی بنده روبیکا
@Ocean2812
و این شمارمه 09159336861
ارسال به سراسر کشور

مرکز بهداشت رایگانه

من دو هفته پیش پرسیدم گفت نقرش ۵ تومنه

من چند ماه قبل از منشی یه دکتر سوال کردم گفتش ۱۰ تومن

۱۵۰۰ تا۳ هردکتر متفاوته
ن با تست برو اونجا نیت بزار میزارن برات

سوال های مرتبط