۱۰ پاسخ

پمپ درد واسه بیهوشی خوبه ولی واسه بی حسی از کمر لازم نیست . تا بی حسی بره دردای بعدشم با شیاف اوکی میشی

من که معده درد و کتف درد بیشتر اذیتم کرد تا سزارینم

من تو اتاق عمل بهم گفت پمپ درد میخوای گفتم نه چون دردم قابل تحمل بود آخه یه خانم با پمپ درد هی ناله میکرد اما من راحت بودم با شیاف اصلا درد نداشتم ...بستگی داره کجا سزارین کنی و دکترت دستش سبک باشه

من داشتم گفتن فشار نده حالت تهوع میگیری خودش میره تو بدنت اصلا فشارش ندادم اصلا هم دردی نفهمیدم فقط می‌خواستیم بیایم خونه یدونه شیافذاشتم تو ماشین اذیت نشم حتی نصف شیاف هام‌مونده

من به دکترم گفتم گفت توی بخش که خودم کلی بهت مسکن یمزنم هیچی نمیفهمی ولی دوساعت که ریکاوری هستی احتمال داره دکتر بیهوشی یه ادم عقده ای گیرت بیاد مسکن نزنه دردت بگیره ک اونجابهت اطلاع میدم بگیری یانه ولی دکتر بیهوشی خوب بود میشناختمش لازم نیس بگیری
حالا منتظرم همون لحظه تصمیم بکیرم

نه که حس نکنی
من که با پمپ درد داشتم جون میدادم بقیه نمسدکنم چطورن

تاثیرش که خیلی زیاده ولی درد رو حس میکنی همچنان من در کنارش شیاف هم میذاشتم اگر هی نیان دستکاریت کنن ماساژ بدن مسکن تاثیر داره برای من ۶ بار ماساژ رحمی دادن دیگه نذاشتن حس کنم بی دردی یعنی چی

بستگی به بدن خودت و دست دکترت داره

من پمپ درد نداشتم شیافم تو بیمارستان ۲بار استفاده کردم

عالیه حتما استفاده‌ کن و در کنارش شیاف،من شیاف بقدری دردمو آروم میکرد که حدنداشت

سوال های مرتبط